loading...
بازي هاي روز دنيا
علي بازدید : 60 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

با سلام - امروز داشتم میگشتم دیدم سایتا و وبلاگها شروع کردن ترینر بازی مکس پین رو گذاشتن! من یادم رفته بود بزارم :) به همین خاطر ۵ ترینر سالم و تست شده بازی Max Payne 3 رو آماده دانلود کردم

یه نکته: من اولین وبلاگی هستم که در ایران 5 ترینر سالم و تست شده رو میزاره

در صورتی که یه ترینر به ورژن بازیتون نخورد از ترینر دیگه اسفاده کنید

ترینر شماره 3 به تمام ورژن های بازی میخوره :)

 


علي بازدید : 75 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

گیم جدید Prototype 2 بازی با سبک بازی های Open:World Action است،  کمپانی تولید کننده بازی ACTIVISION است همان کمپانی تولید کننده نسخه اول بازی ، و عهده دار ساخت این گیم رادیکال اینترتایمنت است . PROTOTYPE 2 ادامه وقایع بازی اول است  که در ابر شهر نیویورک اتفاق افتاده است البته اسم این شهر در بازی NEW YORK ZERO است . روایت بازی حاکی از انتقام گیری های HELLER است heller مصمم میشود که کارکتر اصلی ورژن قبلی بازی یعنی Alex Mercer را از بین ببرد  و انتقام خود را ازاو بگیرد . ۱۴ ماه از بذهکاری ها و خرابکاری های Mercer می گذرد  او موجب آلودگی ها و نابسامانی هایی در شهر شد و الان James Heller دوباره به نیویورک آمده است و شوق دیدن خانه و همسرش نیروی دو چندان به او میدهد . او چندی نیست که از میدان نبرد در Middle East برگشته است ولی افسوس وقتی به خونه اش می رسد با جسد همسرش و دخترش روبرو میشود شعله انتقام در چشمانش برق می زند شما او را در راه انتقام یاری کنید.

دوستان برای رفاه بیشتر شما کرک SKIDROW بازی را براتون آماده دانلود کرده ام تا بازی را عاری از نقص اجرا کنید .

 

علي بازدید : 66 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

نسخه کامپیوتر بازی اکشن و محبوب پرطرفدار prototype2 عرضه شد. و اما یک بازی دیگر در ژانر اکشن ، منتشرشده از کمپانی غول پیکر اکتیویژن تحت عنوان Prototype 2  .همان طور که می دانید ، هنگامی که صحبت از ساخت دنبالهای برای یک فرانچایز می شود، نکات زیادی به ذهن سازندگان خطور میکند و معمولا تغییرات بسیار بزرگ نظیر عوض کردن شخصیت اصلی، کاری نیست که یک استودیو بخواهد انجام دهد. با این حال استودیوی Radical Entertainment، سازنده ی بازی، ریسک بزرگی کرده و شخصیت اصلی Prototype 2 را تغییر داده است. در نسخه ی قبل شما در نقش اَلکس مِرسر یک ضد قهرمانِ هیولا مانند که از لحاظ ذهنی دچار مشکل بود بازی میکردید و در طول بازی به دنبال کسی بودید که شما را به یک ماشین قتل تبدیل کرده است. اما در نسخه ی دوم اَلکس در نقش شخصیت منفی داستان قرار گرفته و جای خود در نسخه ی پیشین را به گروهبان جیمز هِلر می دهد. گروهبان هلر که به تازگی از افغانستان بازگشته است متوجه میشود که همسر و فرزندش بوسیله ی ویروسی که مرکر به اشتباه در حین بازجویی از الیزابت گرین آزاد کرده است، کشته شده اند.حوادث و اتفاقات Prototype 2، چهارده ماه پس از آلوده شدن نیویورک به ویروس Blacklight رخ میدهند. بر اساس میزان آلودگی به این ویروس، نیویورک به سه منطقه تقسیم شده است. منطقه ی قرمز جایی است که ویروس Blacklight بدون هیچ مانعی گسترش پیدا میکند و به پیشرفت خود ادامه میدهد. اینجا خانه ی الکس مرسر است. منطقه ی زرد جایی است که ویروس با کم ترین سرعت به رشد خود ادامه میدهد. این منطقه بسیار شلوغ بوده و پر از کلبه های محقر و افراد فقیر و بی خانمان است. منطقه ی سبز جایی است که ویروس Blacklight حضور ندارد و کاملا شبیه به نیویورکِ قبل از آلودگی است با این تفاوت که به شدت توسط نیروهای Blackwatch مراقبت میشود. گروهبان هلر که پس از مرگ همسر و فرزندش از نظر روحی به شدت آسیب دیده و در خطرناکترین عملیات های Blackwatch شرکت میکند تا اینکه بمیرد و به خانواده اش بپیوندد. اما بر خلاف انتظارات، هلر در تمامی ماموریتها عکس العمل خوبی نشان داده و موفق میشود. به این ترتیب او مورد توجه الکس مرسر قرار میگیرد. در یکی از این ماموریتها، جیمز پس از انجام وظیفه به شدت زخمی شده و در حال مرگ قرار میگیرد، اما الکس، که در این نسخه بر خلاف گذشته به کاراکتری منفی تبدیل گشته و ویروس را گسترش میدهد، Blacklight را به او تزریق و هلر را به هیولایی مثل خودش تبدیل میکند.

علي بازدید : 76 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Prototype 2 نمونه ی اولیه

نام بازی: Prototype 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : Single Player.Multi Player
حمایت توسط : Radical Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
علي بازدید : 113 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

کد تقلب بازی CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2

ندای وظیفه ۶ – جنگ های مدرن ۲

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !

امروز برای شما عزیزان ترینر این بازی زیبا رو قرار دادیم. برای دانلود کد تقلب بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Modern Warfare 2 triner كد تقلب بازي CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 2,041
  • بازدید کلی : 21,063
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار وبلاگ


    parsskin go Up