loading...
بازي هاي روز دنيا
علي بازدید : 87 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img.p30day.com/images/74076686228164832062.jpg

برای Max Payne تراژدی ای که عشقش را از او گرفت ، همیشه مانعی برای سلامتی اش می باشد. او دیگر یک پلیس نیست، حالا به کشتن قاتل ها عادت کرده است. در این داستان او یک شغل را در Sao Paolo برزیل قبول می کند که در آن باید از خانواده mogul Rodrigo Branco مراقبت کند. این روشی است تا نهایتا از درد و رنج زندگی گذشته اش نجات پیدا کند. اما وقتی اتفاقات از کنترل او خارج می شند، باز هم Max Payne خود را در خیابان های نا آشنای شهر تنها می بیند که با ناامیدی به دنبال حقیقت و جنگیدن برای رسیدن به آن است.

امکانات :
-    موتور تیر انداری حرفه ای برای تیر اندازی دقیق
-    افکت های حرفه ای Bullet Time و Shootedge
-    یکپارچگی کامل با سیستم رفتاری حرکتی Euphoria برای حرکات واقع گرایانه شخصیت ها
-    داستان پیچیده و زیبا که مکس پین را به یکی از زیباترین شخصیت های بازی های کامپیوتری تبدیل می کند.
-    گرافیک خیره کننده و با جزئیات فراوان
-    علاوه بر بازی یک نفره ،  Max Payne 3 اولین سری از این بازی ها می باشد که روش بازی دو نفره نیز در آن وجود دارد. این روش به صورت آنلاین بوده و دارای تمامی ویژگی های بصری و گیم پلی بازی تک نفره است. این روش دارای حالت های سنتی مختلفی بوده و شما می توانید از تم های مخلتف آن یکی را انتخاب کنید.
-    نشانه گیری و هدف گیری حرفه ای و پروسه های انیمیشن برای شلیک دقیق و روان
-    تعداد زیادی اسلحه طراحی شده با جزئیات بالا
-    فیزیک ذرات حرفه ای برای نبردهای سنگین تر اندازی
-    بازی دو نفره معتاد کننده در جو بازی یک نفره

ویژگی های گرافیکی این نسخه :
-    رزولوشن صفحه قابل کشش است و تنها به دستگاه کاربر بستگی دارد
-    پشتیبانی از 3 تا 6 مانیتور
-    گزینه های مختلف حذف پله پگی برای چیپ های مختلف
-    انعکاس های قابل کشش با پشتیبانی از MSAA
-    کیفیت آب با قابلیت کشش
-    کیفیت سایه ها با قابلیت کشش
-    جزئیات شخصیت ها و وسایل نقلیه به صورت چشمگیری افزایش یافته که باعث افزایش کیفیت تصویری بازی می شود.
-    کیفیت بالا تکسچرا با قابلیت کشش برای افزایش کیفیت تصویری
-    و ...

علي بازدید : 68 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (3)

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه آپدیت شماره ۱ SKIDROW برای رفع هنگ کردن بازی|

|فایل Config جدید برای رفع کامل لگ بازی ، به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۲ و ۳ بازی SKIDROW به همراه کانفیگ های جدید|

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

بازی و داستان آن درباره عملیات های سیاه (Black Operations) است، نه درباره جنگ ویتنام. بازی پیرامون جنگ ویتنام است و به نقطه های مهم جنگ سرد هم می پردازد. اما بیشتر بازی پیرامون عملیات هایی است که مردم درباره آن ها چیزی نشنیده اند. ارتباط ویتنام با داستان بازی از طریق تصاویر کاملا شفاف و روشن است. شرح مختصر از داستان بدین صورت است که نیروهای فرانسوی تا سال ۱۹۵۴ گرفتار مبارزه با کمونیستها بودند و برای یک دهه پس از آن ایالات متحده آمریکا بطور تنگاتنگی درگیر هزینه های یک جنگ اعلام نشده قرار گرفته بود. همچنین نیروهای مستقیمی جهت نبرد بین سالهای ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۳ اختصاص یافته شده بودند. هزینه جنگ تقریبا برابر جان و زندگی ۶۰٫۰۰۰ نفر از آمریکایها محاسبه شده بود و عنوان یک جنگ غیر مردمی و منفور را در تاریخ این کشور به یدک میکشید. و از اینجاست که امریکا برای بدست اوردن قدرت از دست رفته خود مجبور به جنگ با کوبا ، ویتنام میشود ، و قدرت کمی برای مقابله در جریان این نبرد دارد ، دست به عملیاتی مخفیانه میزند که مسئولیت آن بر عهده کسی نیست جز شما. گیم پلی بازی به گفته تولید کننده گان و طراحان بازی Mark Lamia و Josh Olin بسیار متفاوت و امکانات بازی بسیار خیره کننده که تا به حال در هیچ سری از بازی های COD مشاهده نشده است.

 

علي بازدید : 61 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne

بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج Max Payne 2: The Fall of Max Payne که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Rockstar برای PC منتشر شد ، این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن شوتر می باشد و از زمان انتشار نسخه اول آن تاکنون مکس پین همیشه به عنوان یک بازی پرفدار و مهیج شناخته شده است که دلیل آن را می توان سناریو فوق العاده زیبا و گرافیک تحسین برانگیز آن دانست که از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، داستان بازی از آنجایی آغاز خواهد شد که مکس در یک بیمارستان کثیف به هوش می آید ، او همه چیز خود را از دست داده و اینکه چگونه به تخت بیمارستان راه یافته را هم نمی داند چون به دلیل مصرف مواد مخدر همه ی اتفاق هایی که قبل از حادثه برایش افتاده را فراموش کرده ، او با فرار از بیمارستان به دنبال سوال های بی جوابش می گردد که در یک اتفاق غیر منتظره مونا ساکس را که فکر می کرد مرده است را ملاقات می کند ، مونا ساکس خود مظنون در قتل و یک فراری است و.....
داستان بازی بسیار جذاب است که گیمر را مشتاق به ادامه بازی می کند ، در مورد گرافیک هم همانطور که گفته شد بسیار عالی و بی نقص است ، از دیگر ویژگی های این بازی می توان به تخریب پذیری بالای اشیاء در بازی ، صداگذاری استثنایی و لوکیشن های جذاب اشاره کرد که هرکدام نقش بسزایی در موفق شدن این بازی داشت نسخه بعدی مکس پین (Max Payne 3) آن طور که اعلام شده در امسال منتشر می شود که میلیون ها نفر در انتظار انتشار نسخه سوم این بازی هستند

دانلود به صورت پارت های 500 مگابایتی

دانلود بازی pc دانلود قسمت اول فایل (لینک مستقیم) - Fileserve

دانلود بازی pc دانلود قسمت دوم فایل (لینک مستقیم) - Fileserve

دانلود بازی pc دانلود قسمت سوم فایل (لینک مستقیم) - Fileserve

دانلود بازی pc 1.05 GB

دانلود بازی pc رمز: www.p30download.com

علي بازدید : 44 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

| دانلود بازی مکس پین ۱ – Max Payne 1 برای کامپیوتر |

 

 

Max Payne 1 : و اکنون با یک بازی فوق العاده خاطره انگیز در خدمت شما عزیزات هستم . مکس پین (Max Payne) یک بازی‌های رایانه‌ای است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است.

علي بازدید : 67 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 

| دانلود بازی مکس پین ۱ – Max Payne 1 برای کامپیوتر |

 

 

Max Payne 1 : و اکنون با یک بازی فوق العاده خاطره انگیز در خدمت شما عزیزات هستم . مکس پین (Max Payne) یک بازی‌های رایانه‌ای است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 2,043
  • بازدید کلی : 21,065
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار وبلاگ


    parsskin go Up