loading...
بازي هاي روز دنيا
علي بازدید : 60 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/43929228205679704621.jpg
بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

علي بازدید : 63 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/71415783700076434769.jpg
در نسخه دوم بازی بیشترین فاکتوری که به چشم می آید خشونت جالب آن است .همانطور که از عکس شاهزاده هم مشخص است چهره او بسیار خشن تر شده و باز هم به دنبال ماجراجویی خاص خودش هست و پیش می رود ،هیچ عاملی هم نمی تواند مانع پیشروی این ایرانی اصیل شود.داستان اين قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع مي پيوندد و شاهزاده ما به سرزمين مادري خود بابل برگشته است. اما هيچ چيز آنطور كه بايد ، پيش نمي رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشكلات بسياري براي او پيش مي آيد او تحت تعقيب موجودي به نام Dahaka مي باشد و جز يك راه ، چاره اي ديگر براي خود نمي بيند ! او راهي جز رفتن به جزيره زمان كه در آن Hourglass of Time ساخته شده است ندارد به همين علت به همراه سپاهيان خود به وسيله كشتي ، رهسپار جزيره زمان مي شود تا با رفتن به گذشته از ساخته شدن Sands of Time جلوگيري كند. بدين ترتيب قادر خواهد بود از وقوع اتفاقات نامطلوب در قصر مهاراجه جلوگيري كرده و Dahaka خداي زمان ديگر به دنبال نابودي او نخواهد بود ، اما در نزديكي هاي جزيره مورد تهاجم عده اي قرار مي گيرد و بعد از برخوردهايي كه در دموي آغازين مشاهده خواهيد كرد ، كشتي و همراهانش نابود شده و شاهزاده به تنهايي وارد جزيره مي شود. بازي در همان اواسط جنگ با افراد كشتي مهاجم آغاز شده و شما در نقش شاهزاده بازي را آغاز خواهيد نمود. شاهزاده به دليل گشودن شن هاي زمان محكوم به نيستي و مرگ است ... آيا شاهزاده خواهد توانست از اين مخمصه جان سالم به در برده و همه چيز را به حالت عادي بازگرداند ! آيا خواهد توانست از شر Dahaka نجات يافته و او را نابود سازد ؟ آيا او خواهد توانست سرنوشت خود را تغيير دهد ؟ پاسخ همه اين سوالات را در ادامه بازي دريافت خواهيد گرفت.

علي بازدید : 63 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/95922645418488619867.jpg
نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازی های همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از اين قرار است که وقتي شاهزاده به شهر مي رسد متوجه مي شود که شهر غرق در آتش است. در نزديکي شهر کشتي شاهزاده مورد حمله قرار مي گيرد و کشتي غرق مي شود و سربازاني که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود مي برند. شاهزاده به کمک او مي شتابد اما Vizier (عامل تمامي اين مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را مي کشد و به موجودي جاودانه تبديل مي شود و شن هاي زمان مجددا آزاد مي شوند. در اين گير و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده مي افتد و به صورت ناگهاني خود شاهزاده هم تبديل به يک نيمه Sand Creature مي شود که فقط شکل و شمايل او عوض شده ولي عقل او سر جايش است. شاهزاده تصميم مي گيرد تا همه چيز را درست کند و شهر را به حالت اوليه ي خود در بياورد ولي ...
بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.البته باید عرض کنم جدیدترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی که چند روزی از عرضه آن می گذرد هم جدیدترین محصول این شرکت نام آشنای بازیسازی است که تا چند روز آینده در میهن دانلود آن را ملاقات خواهخید کرد پس منتظر باشید.........

علي بازدید : 72 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/96187862179356064115.jpg
سری بازی های شاهزاده ایرانی یکی از محبوب ترین بازی ها در نزد طرفداران بازی به خصوص در ایران است .اکثر کسانی که به بازی علاقه دارند حتما این بازی را تجربه کرده و لحظات بسیار خوشی را با آن سپری کرده اند.برای اولین بار تصمیم گرفتیم تمام نسخه های این سری را که 5 نسخه محسوب می شود را برای شما بگذاریم تا بیشتر با ایران باستان و ویژگی های خارق العاده آن آشنا شئید و بدانید که چه پیشینه ای دارید مثل اینکه شرکت مطرح سازنده بازی ubisoft علاقه جالبی به تاریخ و تمدن ایران دارد و تصمیم گرفته است که آن را از طریق یک فرد به نام شاهزاده ایرانی معروف هست بیان کند. همان طور که از نام بازی مشخص است شن های زمان، یعنی شما در بازی قادر به دستکاری زمان هستید به طور روشن تر قادر هستید که زمان را به عقب ببرید. امیدوارم که از نسخه اول این بازی که بسیاری از ویژگی های بازی سوم شخص حال حاضر از آن گرفته شده است لذت ببرید..

علي بازدید : 66 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)
نسخه کامل و  بدون نیاز به نصب بازی ندای وظیفه Call of Duty 1

 

Call Of Duty 1 - PC Game - 2003



نخستین نسخه از سری بازی های بسیار زیبا و مطرح Call of Duty کمپانی های Activision و Infinity Wizardکه پس از عرضه بسیار موفقیت آمیز همین نسخه اولیه خود در اواخر سال 2003 توانست سیر بیشماری از علاقمندان بازی های رایانه ای را مجذوب خود کند و به رقیب اصلی بازی قدیمی و مطرح Medal of Honor یا مدال افتخار کمپانی EA Games در زمینه ساخت بازی های اکشن پرهیجان جنگ جهانی مبدل شود .Call of Duty شما را در نقش یک سرباز ارتش امریکا، انگلیس و شوروی طی جنگ جهانی دوم قرار می دهد که به مبارزه با دشمنان خود به ویژه ژرمن ها می پردازید . تقریبا هر کسی که بازی Call of Duty را بازی کرده است اقرار به گرافیک سینمایی و اجرای بسیار عالی این بازی رایانه ای بی نظیر و تاثیر گذار کرده است . اکثر منتقدان بازی های رایانه ای سری بازی های Call of Duty را به عنوان معدود بازی هایی نام برده اند که بازیکن خود را در فضای بازی و به جای شخصیت بازی قرار می دهد . بازی Call of Duty در سال 2003 توانست مدال طلای منتقدان وب سایت برتر نقد بازی دنیا یعنی GameSpot را دریافت نماید و نمره فوق عالی را از سوی بسیاری از منقتدان و نشریات مطرح بازی دنیا به دلیل گرافیک بسیار عالی در آن زمان، فیلم نامه از آن خود کند .

ویژگی های بازی Call of Duty :
1- اجرای سینمایی جنگ در قالب بازی زیبا و مهیج رایانه ای. شما طی این بازی به خوبی طعم جنگ با تمامی پلیدی ها و زیبایی هایی هایش را خواهید چشید .
2- شامل نبردگاه های حقیقی جنگ جهانی، پل ها، جنگل ها، محیط های طبیعی و ساختگی بشر طی این جنگ بزرگ .
3- سلاح های حقیقی جنگ جهانی دوم همراه با تجهیزات جنگی و وسایل نقلیه خاص دوران جنگ جهانی .
4- چشیدن طعم همیاری با سیار همگردانی ها و مبارزه تیمی و گروهی یکپارچه .
5- ماموریت های متنوع و زیبا در مکان های گوناگون و در لباس سربازهای امریکا، انگلیس و شوروی .
6- موتور زیبای گرافیکی بازی .
7- القا زیبای حس جنگ به بازیکن .
و ...

علي بازدید : 56 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

بالاخره بعد از مدتها بازی Spec Ops The Line رسید و سایت طلاگیم این بازی رو قرار داد

دانلود با لینک مستقیم همراه با تریلر و تصاویر بازی و حداقل سیستم مورد نیاز به ادامه مطلب مراجعه کنید

نسخه کامل و کرک و باز شده + مولتی ۷

Spec Ops The Line

علي بازدید : 68 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود رایگان بازی جدید Shank 2

دانلود بازی shank 2  به همراه کرک سالم و جداگانه  +  لینک های کمکی از سرور
RapidShare
نام بازی: Shank 2 (2012)
پلتفورم : pc
ژانر : Arcade
تاریخ انتشار جهانی : 07 February 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 07 February 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 07 February 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc.
مد بازی : Singleplayer
حمایت توسط : Klei Entertainment
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:ندارد


قطعا بازی زیبای Shank را به خاطر دارید . یک بازی آرکید به سبک و سیاق خاص که در مدت اندکی توانست مخاطبان بسیاری را از سرتاسر دنیا جمع کنید .این موفقیت الکترونیک آرتز را بر آن کرد تا نسخه ی دوم این بازی را هم منتشر کند . بازی Shank 2 در تاریخ 7 فبریه سال 2012 میلادی توسط کپانی نام آنشای الکترونیک آرتز منتشر شد .در همین ابتدا باید بگویم گرافیک بازی Shank 2 (2012) بی نظیـــر است . گیم پلی فوق العاده همراه با دنیایی از نو آوری گیمر را قطعا به وجد خواهند آورد . این بازی دارای یک survival mode جدید خواهد بود و در بخش چند نفره شما میتوانید با دوستانتان به صورت آنلاین،Spleet Screen و CO-OP بازی کنید. در اصل تفاوتی بین نسخه ی اول بازی shank  و این نسخه نمی بینم جز وجود صحنه های حماسی و وجود اسلحه های مخرب و بی نظیر !  در سال های اخیر بدلیل رایج شدن سیستم ها انلاین مانند Play Station Network و xbox Live و همچنین سسیستم بسیار قدیمی و باتجربه Steam دریچه ایی را برای بازیبازان به سوی دنیایی جدید باز کردن . در این چند دهه بازیبازان شاهد تعطیلی و برشکستگی شرکت ها ی بزرگی بودند .اما وجود این شبکه ها الهام بخش بسیاری از شرکت های کوچک مانند Klei Eentertainment بود تا ایده های ناب و بزرگ خود را محک بزنند حال شرکت Klei Eentertainment میخواهد به جرعه بزرگان این صنعت بپیوندد و میخواهد این کار را با بازی SHANK انجام دهد. SHANK یک بازی دو بعدی به سبک بازی های Beat-`EM-UP قدیمی است که از دو بازی فوقالعاده STREET OF RAGE و Double Dragon بهره برده و طبق گفته سازندگان از داستانی فوق العاده بهره برده و یکی از جالب ترین نکاتی که در داستان این بازی یافت میشود وجود نویسنده بازی GOD OF WAR یعنی ماریان کراوچیک ( Mariane Krawcyzek ) است که انتظارات از داستان بازی دو چندان کرده که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم که ایا این بازی واقعا از داستانی فوق العاده بهره برده یا نه؟شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد. در کل این بازی از پیچیدگی داستانی زیادی بهره نمی برد و همان داستان انتقام یک مرد برای همسر و بچه اش را روایت میکند . در کل با سرهم بندی و یکم ارفاق میتوان داستان بازی را نسبتا خوب نامید . بیشتر داستان بازی در میان پرده ها روایت میشود جوری که اگر این میان پرده ها وجود نداشت بازی SHANK به بازیی خشک و بکش بکش تبدیل میشد .همان طور که گفته شد، میان پرده ها نقش مهمی در داستان بازی دارند و همین قسمت ها انگیزه اصلی برای انجام مراحل مختلف بازی می شوند. میان پرده های بازی در آغاز و پایان هر مرحله و زمانی که قرار است با Bossهای بازی مبارزه کنید، به نمایش در می آیند و به مهم ترین دلیل شما برای به پایان رساندن این بازی میشوند . در کل داستان بازی لایق همان عنوان نسبتا خوب است و شما را تا اخر بازی همراهی میکندThumb2 گیم پلی بازی بی نظیــر است . این قسمت از بازی را میتوان بهترین قسمت بازی دانست که تا اخر بازی شما را همواره خوشحال و راضی نگه میدارد ( البته در اواسط بازی کمی روند بازی کند میشود ولی بعد دوباره به روند سریع و عالی خود بازمیگردد ) . گیم پلی لین بازی همانطور که گفته شد از عنواین زیادی در سبک خود بهره برده که مهمترین انها STREET OF RAGE و Double Dragon است که بیشتر به Double Dragon شباهت داردبا این تفاوت که بروز تر و بهتر شده است . اسلحه های اصلی شنک یک خنجر قوی , یک اره برقی و دو کلت قوی ( به سبک فیلم های جان وویی ) همراه با نارنجک است که اره برقی این بازی را میتوان برگرفته ار بازی GEARS OF WAR دانست . وجود چنین اسلحه هایی در یک بازی Beat-`EM-UP جالب است اما جالبتر از ترکیب این اسلحه ها برای به وجود اوردن کمبو های طولانی و جذاب است که گیم پلی بازی را به اوج میبرد و یکی از مهمترین دلایل فوق العاده بودن گیم پلی وجود همین کمبو ها بر روی یک دشمن نگون بخت است مثلا ابتدا شنک میتواند ابتدا با خنجر به دشمن ضربه بزند و سپس وی را به هوا پرتاب کند و به سبک دانته جوان ( Devil May Cry ) با دو کلت خود به سوی او شلیک کند و سپس با اره برقی نازنین از او پذیرایی کند قیمت این بازی در بازار های جهانی 9.9 دلار میباشد که هم اکنون به صورت رایگان از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت می باشد ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 2,062
  • بازدید کلی : 21,084
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار وبلاگ


    parsskin go Up