loading...
بازي هاي روز دنيا
علي بازدید : 94 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

تعجبهديه ي ويژه ي وبلاگ براي اعضا تعجب

                                
 

igno6dkeq0ujcxe6g.jpg

اگر هنوز در وبلاگ عضو نيستيد كليك كنيد

نیشخندبراي ورود به انجمن كليك كنيدنیشخند

علي بازدید : 83 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 گاوچران   بازي هاي روز دنيا     گاوچران

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

بازي هايي كه در اين سايت موجود است كاملا جديد است و بازي هاي روز دنياست

براي حمايت از ما نام خودتون رو ثبت كنيد

 

site

برای تبلیغ گذاری زنگ بزنید

٠٩٣٧٣١٨١٢٤٥

شرایط تبلیغ گذاری در وب سایت


در بالای وب سایت                                                                                                                           ١٥٠٠٠  تومان


در پایین وب سایت                                                                        ١٥٠٠٠   تومان


در پایین هر مطلب                                                                                                               ٢٠٠٠٠     تومان  

 


براي تبادل بنر بنر وب سايت منو در وبتون بزاريد و بعد به من خبر دهيد

بازي هاي روز دنيا

بازي هاي روز دنيا



علي بازدید : 83 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (4)

http://img4up.com/up2/15698789895495431477.jpg
بازی جنگ های صلیبی در سال 1993 از شرکت اس اس ال منتشر شده است. اما این بازی نسخه جدید هست که با نام کروسیدور منتشر شده است. طراحان این بازی عبازتند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند .
در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابهع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دبیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.
این بازی دو نسخه دیگر هم دارد که بزودی آن ها در سایت میهن دانلود قرار داده می شوند.

علي بازدید : 68 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/36440285982373187993.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

علي بازدید : 68 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/49865326323934602663.jpg

بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت میهن دانلود به طور کاملا رایگان دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.

علي بازدید : 60 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/43929228205679704621.jpg
بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

علي بازدید : 63 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/71415783700076434769.jpg
در نسخه دوم بازی بیشترین فاکتوری که به چشم می آید خشونت جالب آن است .همانطور که از عکس شاهزاده هم مشخص است چهره او بسیار خشن تر شده و باز هم به دنبال ماجراجویی خاص خودش هست و پیش می رود ،هیچ عاملی هم نمی تواند مانع پیشروی این ایرانی اصیل شود.داستان اين قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع مي پيوندد و شاهزاده ما به سرزمين مادري خود بابل برگشته است. اما هيچ چيز آنطور كه بايد ، پيش نمي رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشكلات بسياري براي او پيش مي آيد او تحت تعقيب موجودي به نام Dahaka مي باشد و جز يك راه ، چاره اي ديگر براي خود نمي بيند ! او راهي جز رفتن به جزيره زمان كه در آن Hourglass of Time ساخته شده است ندارد به همين علت به همراه سپاهيان خود به وسيله كشتي ، رهسپار جزيره زمان مي شود تا با رفتن به گذشته از ساخته شدن Sands of Time جلوگيري كند. بدين ترتيب قادر خواهد بود از وقوع اتفاقات نامطلوب در قصر مهاراجه جلوگيري كرده و Dahaka خداي زمان ديگر به دنبال نابودي او نخواهد بود ، اما در نزديكي هاي جزيره مورد تهاجم عده اي قرار مي گيرد و بعد از برخوردهايي كه در دموي آغازين مشاهده خواهيد كرد ، كشتي و همراهانش نابود شده و شاهزاده به تنهايي وارد جزيره مي شود. بازي در همان اواسط جنگ با افراد كشتي مهاجم آغاز شده و شما در نقش شاهزاده بازي را آغاز خواهيد نمود. شاهزاده به دليل گشودن شن هاي زمان محكوم به نيستي و مرگ است ... آيا شاهزاده خواهد توانست از اين مخمصه جان سالم به در برده و همه چيز را به حالت عادي بازگرداند ! آيا خواهد توانست از شر Dahaka نجات يافته و او را نابود سازد ؟ آيا او خواهد توانست سرنوشت خود را تغيير دهد ؟ پاسخ همه اين سوالات را در ادامه بازي دريافت خواهيد گرفت.

علي بازدید : 63 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/95922645418488619867.jpg
نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازی های همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از اين قرار است که وقتي شاهزاده به شهر مي رسد متوجه مي شود که شهر غرق در آتش است. در نزديکي شهر کشتي شاهزاده مورد حمله قرار مي گيرد و کشتي غرق مي شود و سربازاني که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود مي برند. شاهزاده به کمک او مي شتابد اما Vizier (عامل تمامي اين مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را مي کشد و به موجودي جاودانه تبديل مي شود و شن هاي زمان مجددا آزاد مي شوند. در اين گير و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده مي افتد و به صورت ناگهاني خود شاهزاده هم تبديل به يک نيمه Sand Creature مي شود که فقط شکل و شمايل او عوض شده ولي عقل او سر جايش است. شاهزاده تصميم مي گيرد تا همه چيز را درست کند و شهر را به حالت اوليه ي خود در بياورد ولي ...
بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.البته باید عرض کنم جدیدترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی که چند روزی از عرضه آن می گذرد هم جدیدترین محصول این شرکت نام آشنای بازیسازی است که تا چند روز آینده در میهن دانلود آن را ملاقات خواهخید کرد پس منتظر باشید.........

علي بازدید : 72 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/96187862179356064115.jpg
سری بازی های شاهزاده ایرانی یکی از محبوب ترین بازی ها در نزد طرفداران بازی به خصوص در ایران است .اکثر کسانی که به بازی علاقه دارند حتما این بازی را تجربه کرده و لحظات بسیار خوشی را با آن سپری کرده اند.برای اولین بار تصمیم گرفتیم تمام نسخه های این سری را که 5 نسخه محسوب می شود را برای شما بگذاریم تا بیشتر با ایران باستان و ویژگی های خارق العاده آن آشنا شئید و بدانید که چه پیشینه ای دارید مثل اینکه شرکت مطرح سازنده بازی ubisoft علاقه جالبی به تاریخ و تمدن ایران دارد و تصمیم گرفته است که آن را از طریق یک فرد به نام شاهزاده ایرانی معروف هست بیان کند. همان طور که از نام بازی مشخص است شن های زمان، یعنی شما در بازی قادر به دستکاری زمان هستید به طور روشن تر قادر هستید که زمان را به عقب ببرید. امیدوارم که از نسخه اول این بازی که بسیاری از ویژگی های بازی سوم شخص حال حاضر از آن گرفته شده است لذت ببرید..

علي بازدید : 60 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

 نام بازي به فارسي                            نام بازي به انگليسي                                                 عرضه شد
 
فار کرای 3                                      Far Cry 3                                                                  چهاردهم شهریور                          

رزیدنت اویل 6                                  Resident Evil 6                                                             یازدهم مهر                                
 
اسنایپر:گوست واریور 2                     Sniper:Ghost Warrior 2                                                سی ام مهر                                

مدال آو هانر:وارفایتر                          Medal Of Honor:Warfighter                                            دوم آبان                                     

اساسینس کرید 3                            Assassins Creed III                                                          نهم آبان                                      
     
هیلو 4                                            Halo 4                                                                         شانزدهم آبان                               

دیابلو 3                                          Diablo III                                                                         بیست و ششم اردیبهشت                                  

هیتمن:آمرزش                                Hitman:Absolution                                                            بیستم آبان                                   

مکس پین 3                                    Max Payne 3                                                                    دوازدهم خرداد                                 

گوست رکون:فیوچر سلجر                 Ghost Recon: Future Soldier                                             بیست و دوم خرداد                          

دویل می کرای5                              Devil May Cry 5                                                                 بیست و ششم دی                             

مبارزه در خلیچ عدن                                                                                                                 شانزدهم خرداد                                  

دیشونورد                                       Dishonored                                                                         بیستم شهریور                                 

تومب ریدر                                      Tomb Raider                                                                          پانزدهم اسفند                                 

نید فور اسپید:موست وانتد               Need For Speed:Most Wanted                                                نهم آبان                                        
 
ندای وظیفه:ماموریت سیاه 2           Call of Duty:Black Ops 2                                                         بیست و دوم آبان                              

اساسینس کرید 3                          (Assassins Creed III   (PC                                                        سوم آذر                                         

علي بازدید : 60 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

با سلام - امروز داشتم میگشتم دیدم سایتا و وبلاگها شروع کردن ترینر بازی مکس پین رو گذاشتن! من یادم رفته بود بزارم :) به همین خاطر ۵ ترینر سالم و تست شده بازی Max Payne 3 رو آماده دانلود کردم

یه نکته: من اولین وبلاگی هستم که در ایران 5 ترینر سالم و تست شده رو میزاره

در صورتی که یه ترینر به ورژن بازیتون نخورد از ترینر دیگه اسفاده کنید

ترینر شماره 3 به تمام ورژن های بازی میخوره :)

 


علي بازدید : 75 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

گیم جدید Prototype 2 بازی با سبک بازی های Open:World Action است،  کمپانی تولید کننده بازی ACTIVISION است همان کمپانی تولید کننده نسخه اول بازی ، و عهده دار ساخت این گیم رادیکال اینترتایمنت است . PROTOTYPE 2 ادامه وقایع بازی اول است  که در ابر شهر نیویورک اتفاق افتاده است البته اسم این شهر در بازی NEW YORK ZERO است . روایت بازی حاکی از انتقام گیری های HELLER است heller مصمم میشود که کارکتر اصلی ورژن قبلی بازی یعنی Alex Mercer را از بین ببرد  و انتقام خود را ازاو بگیرد . ۱۴ ماه از بذهکاری ها و خرابکاری های Mercer می گذرد  او موجب آلودگی ها و نابسامانی هایی در شهر شد و الان James Heller دوباره به نیویورک آمده است و شوق دیدن خانه و همسرش نیروی دو چندان به او میدهد . او چندی نیست که از میدان نبرد در Middle East برگشته است ولی افسوس وقتی به خونه اش می رسد با جسد همسرش و دخترش روبرو میشود شعله انتقام در چشمانش برق می زند شما او را در راه انتقام یاری کنید.

دوستان برای رفاه بیشتر شما کرک SKIDROW بازی را براتون آماده دانلود کرده ام تا بازی را عاری از نقص اجرا کنید .

 

علي بازدید : 66 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

نسخه کامپیوتر بازی اکشن و محبوب پرطرفدار prototype2 عرضه شد. و اما یک بازی دیگر در ژانر اکشن ، منتشرشده از کمپانی غول پیکر اکتیویژن تحت عنوان Prototype 2  .همان طور که می دانید ، هنگامی که صحبت از ساخت دنبالهای برای یک فرانچایز می شود، نکات زیادی به ذهن سازندگان خطور میکند و معمولا تغییرات بسیار بزرگ نظیر عوض کردن شخصیت اصلی، کاری نیست که یک استودیو بخواهد انجام دهد. با این حال استودیوی Radical Entertainment، سازنده ی بازی، ریسک بزرگی کرده و شخصیت اصلی Prototype 2 را تغییر داده است. در نسخه ی قبل شما در نقش اَلکس مِرسر یک ضد قهرمانِ هیولا مانند که از لحاظ ذهنی دچار مشکل بود بازی میکردید و در طول بازی به دنبال کسی بودید که شما را به یک ماشین قتل تبدیل کرده است. اما در نسخه ی دوم اَلکس در نقش شخصیت منفی داستان قرار گرفته و جای خود در نسخه ی پیشین را به گروهبان جیمز هِلر می دهد. گروهبان هلر که به تازگی از افغانستان بازگشته است متوجه میشود که همسر و فرزندش بوسیله ی ویروسی که مرکر به اشتباه در حین بازجویی از الیزابت گرین آزاد کرده است، کشته شده اند.حوادث و اتفاقات Prototype 2، چهارده ماه پس از آلوده شدن نیویورک به ویروس Blacklight رخ میدهند. بر اساس میزان آلودگی به این ویروس، نیویورک به سه منطقه تقسیم شده است. منطقه ی قرمز جایی است که ویروس Blacklight بدون هیچ مانعی گسترش پیدا میکند و به پیشرفت خود ادامه میدهد. اینجا خانه ی الکس مرسر است. منطقه ی زرد جایی است که ویروس با کم ترین سرعت به رشد خود ادامه میدهد. این منطقه بسیار شلوغ بوده و پر از کلبه های محقر و افراد فقیر و بی خانمان است. منطقه ی سبز جایی است که ویروس Blacklight حضور ندارد و کاملا شبیه به نیویورکِ قبل از آلودگی است با این تفاوت که به شدت توسط نیروهای Blackwatch مراقبت میشود. گروهبان هلر که پس از مرگ همسر و فرزندش از نظر روحی به شدت آسیب دیده و در خطرناکترین عملیات های Blackwatch شرکت میکند تا اینکه بمیرد و به خانواده اش بپیوندد. اما بر خلاف انتظارات، هلر در تمامی ماموریتها عکس العمل خوبی نشان داده و موفق میشود. به این ترتیب او مورد توجه الکس مرسر قرار میگیرد. در یکی از این ماموریتها، جیمز پس از انجام وظیفه به شدت زخمی شده و در حال مرگ قرار میگیرد، اما الکس، که در این نسخه بر خلاف گذشته به کاراکتری منفی تبدیل گشته و ویروس را گسترش میدهد، Blacklight را به او تزریق و هلر را به هیولایی مثل خودش تبدیل میکند.

علي بازدید : 76 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Prototype 2 نمونه ی اولیه

نام بازی: Prototype 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : Single Player.Multi Player
حمایت توسط : Radical Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
علي بازدید : 113 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

کد تقلب بازی CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2

ندای وظیفه ۶ – جنگ های مدرن ۲

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !

امروز برای شما عزیزان ترینر این بازی زیبا رو قرار دادیم. برای دانلود کد تقلب بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Modern Warfare 2 triner كد تقلب بازي CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2

علي بازدید : 70 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

برای دانلود کرک SkidroW بازی Max Payne 3 از 4 سرور مختلف به ادامه مطلب مراجعه کنید

بروزرسانی: کرک ساخت Theta هم به پست اضافه شد

بروز رسانی: رفع مشکلات بازی به پست افزوده شد !

بروزرسانی: آپدیت جدید بازی به پست اضافه شد

علي بازدید : 192 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 

313

    طریقه  کار با ترینر :

      ترینر بازی را قبل از بازی اجرا کرده وبعد بازی رااجرا کنید .

        F1                 بینهایت خشاب

        F3                 بینهایت جان

       و بقیه کلید ها در ترینر بازی هست می توانید ببینید  .

 

حجم : ۱۸ کیلوبایت

قیمت : ۱صلوات

 

                                                             110

                                                   دانلود ترینر

علي بازدید : 72 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

گارنا چیست؟ گارنا یک نرم افزار شبکه مجازی است (V*P*N) که به کاربران امکان می دهد که رایانه های خود را به یکدیگر شبکه کنند به عبارت دیگر به کاربران اجازه می دهد رایانه های خود را LAN کنند و یا ساده تر این برنامه یک گیم نت برای کاربران مهیا می کند.

چرا برای بازی آنلاین باید از گارنا استفاده کنم؟ بازیهای جدید که به بازار می آیند اغلب MultiPlayer بازی کردن را تحت قفل آنلاین قرار می دهند که همین امر موجب می شود کاربرانی که از نسخه های کرک شده آن بازی استفاده می کنند نتوانند MultiPlayer بازی را انجام دهند لذا اینگونه بازیها باید تحت LAN یا شبکه مجازی بازی شوند حال شما برای MultiPlayer بازی کردن این بازیها باید در خانه 2 رایانه داشته باشید ولی عملی کردن این مسئله کمی گران تمام می شود اینجاست که پای گارنا به میان می آید وبرای شما یک شبکه محلی در اینترنت ! ایجاد می کند.

چگونه با گارنا Modern Warfare را آنلاین بازی کنم؟برای مشاهده راهنما به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علي بازدید : 66 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

1- ابتدا باید کنسول رو فعال کنید برای فعال کردن در game options منو  گزینه ی  the game's رو انتخاب کنید.
2- سپس کلید بالایی تب (~) رو فشار دهید تا کنسول ظاهر شود.
3- عبارت "seta thereisacow "1337 را تایپ کنید سپس کلید  ENTER رو فشار دهید.
4- عبارت  spdevmap را تایپ کنید ، سپس کلید ENTER رو فشار دهید. (شما پیغامی (error) دریافت خواهید کرد)
این عادی هست و مشکلی به وجود نخواهد آمد.
5- حالا شما میتونید بازی رو اجرا / ادامه بدهید و در حال بازی کلید  (~) فشار بدید و کد های زیر  رو در اون وارد کنید.


 

 عمل کد  کد تقلب 
 دست یابی به همه ی اسلحه ها  give all
 جان  god
 نادیده گرفتن شما توسط دشمن  notarget
 مهمات کامل  give ammo
 تنظیم وقت (مثال = 1:00)  #timescale
 اضافه کردن لیزر اسلحه  cg_LaserForceOn 1
 حذف اسلحه  cg_drawGun
 بزرگنمایی با هر اسلحه cg_fov
 روشنایی کامل  r_fullbright
 دادن  RPG  give rpg
 دادن G3  give g3
 دادن MP5  give mp5
  دادن DRAGUNOV  give dragunov
 دادن BERETTA  give beretta
 دادن  USP  give usp
 دادن SAW give saw
 دادن  M9  give m9
 دادن  STINGER  give stinger
 دادن JAVELIN  give javelin



علي بازدید : 85 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

در اینکه سری بازی های Call of Duty طرفداران زیادی دارند و Activision این سری از بازی ها را به عناوینی پولساز تبدیل کرده، شکی نیست. در حالیکه کاملاً مشخص بود Modern Warfare 3 امسال راهی بازار می شود، شایعات زیادی درباره این بازی به راه افتاده بود که مدتی پیش به حقیقت پیوستند و از این بازی رونمایی شد. کمپانی Activision برای معرفی این بازی همایشی را در آمریکا ترتیب داد تا خیلی ها بتوانند  MW3 را برای اولین بار مشاهده کنند. بازی همچنان ماجرای حمله به آمریکا و کشورهای اروپایی را که در نسخه های قبل به آن اشاره شده بود، دنبال می کند و درست از آن تپه ای شروع می شود که Modern Warfare 2 در آنجا به پایان رسید.

 


 

در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و نیویورک هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 2,086
  • بازدید کلی : 21,108
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    ابزار وبلاگ


    parsskin go Up